2013. augusztus 12., hétfő

13.08.11. Agility training /Drazsi&Mira/

2013. 08. 11.
Agility training
/Drazsi&Mira/


Végre nem volt olyan dög meleg ezért Drazséval mentünk ki edzeni.

Előrébb lett hozva ezért 8:45-re mentünk és most oda is értünk időben :D

Hosszú napunk volt, negyed 9-kor indultunk el és fél 1-re értünk haza, aztán meg délután Mirával is edzettem szóval ki voltam fáradva rendesen :P

Nekem nagyon tetszett a pálya mert szeretem mikor van a palló/palánk alatt kúszó nehezítésként és most megkaptam 2x is! :"D 


by: Balanyi Erika
nagyjából arányosan sikerült :D

A legtöbb hibánk abból adódott, hogy nem rakom eléggé ívre a kutyát, és ezért mindig van verőnk..

A második, a kedvencem, a kúszó az aksi alatt :"D szeretem, de nekünk nem megy :"D 
Kicsit megszenvedtünk a palánkos résznél, mert én először a szlalom felöli oldalon futottam mert ott rövidebb, viszont ott Drazsénak bezavart a kúszó, ezért másodjára már inkább a másik oldalon futottam..

A szlalomot még gyakorolni kell, a zsákossal együtt :D 

Most először voltam kúszót fogni és hát nagyon brutál volt :O főleg Coralnál meg Wipnél :D
Viszont nagyon tetszett mert ilyen közelről még nem néztem az agilityt :D :P 
Szóval imádtam ^^ legközelebb is én fogom fogni :P :"D

Volt akit videóztam, volt akit fotóztam, majd azokat is fogom feltöltögetni :)


Drazsé's training video


Mirának gyorsan összedobtam egy kisebb pályát, aztán azt egy kicsit átalakítottam és csináltam belőle egy másikat is :)

Raktam ki kúszót, mert mikor voltunk kint edzésen, akkor nem nagyon akart belemenni.
Most sem mindig kúszott elsőre, de szerencsére az nem lett felvéve :D

1x elrontottam, mivel csak 1x jártam be, és akkor találtam ki random, ezért nem tudtam mi jön, de utána korigáltam :'D


Mira's training video



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése